24 uur per week. 

Start 16 januari 2025 en voor een jaar met 2×12 maanden verlengingsopties. 

Organisatie

Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ca. 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijke omgeving midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren. Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken wij met visie en ambitie aan actuele thema’s.

De gemeente Utrechtse Heuvelrug heeft de komende periode éénmalig een aantal unieke, technisch ingewikkelde civiele projecten uit te voeren. Projecten die op deze schaal in onze gemeente niet vaak voorkomen. Omdat het hier om zeer specifieke werkzaamheden gaat, die op projectbasis worden uitgevoerd is het ook voor eventueel geïnteresseerde zzp’ers mogelijk zich in te schrijven.

Functie

Wij zoeken een senior projectleider die ruime ervaring heeft met de voorbereiding en uitvoering van complexe civiele projecten in onze buitenruimte. Als senior projectleider openbare ruimte ben je verantwoordelijk voor het opzetten, aansturen, bewaken en bijsturen van deze projecten. Je faciliteert projectmatig samenwerken binnen projectteams. Je geeft vorm aan de werkprocessen, stuurt bij waar nodig en verliest de projectdoelstellingen niet uit het oog. Inherent aan deze projecten is het komen tot een gedragen plan vanuit een integrale benadering. Een weloverwogen belangenafweging wordt gemaakt, waarbij diverse belanghebbenden worden betrokken.

In deze functie stel je jouw kern-projectteam samen, bestaande uit diverse inhoudelijke experts zoals de beheerregisseur, civiel technicus, communicatieadviseur, toezichthouder en directievoerder. Je werkt in deze functie zelfstanding aan de jou toegewezen projecten.

Jij bent omgevingsbewust en een verbinder met oog voor resultaat. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.

  • Je weet mensen te enthousiasmeren en te motiveren om samen een project tot een succes te maken.
  • Je beschik minimaal over een afgeronde hbo-opleiding civiele techniek. Je hebt minimaal 10 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt ervaring in het leiden van civiel technische projecten.
  • Je bent in staat om op bestuurlijk en politiek niveau te schakelen.
  • Je houdt het overzicht, werkt planmatig en gestructureerd, bent vasthoudend en denkt in oplossingen.

Functie-eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. 

En bij voorkeur: 

  • MInimaal een afgeronde HBO-opleiding in de richting van Civiele Techniek.
  • Minmaal 10 jaar ervaring als civieltechnisch projectleider bij een gemeente.
  • Kennis van/ ervaring met UAV.
  • 24 uur beschibkaar per 16 januari 2025.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ontwikkeling, persoonlijke begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer.
  • Een netwerk van enthousiaste professionals binnen het fysieke domein en overlappende passie binnen het werkveld.
  • Deze opdracht is ook op ZZP basis in te vullen.

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Frank Boland via 06 3449 2780 of stuur een mail naar frank@tripledetachering.nl.

Direct solliciteren kan uiteraard ook!