24 uur per week tot eind 2025, vervolgens 16 uur per week tot eind 2026. Start zo spoedig mogelijk.
Organisatie
Aan de prachtige Noordzeekust, midden tussen de kleurrijke bollenvelden en met de randstad binnen handbereik. Daar zet de gemeente Noordwijk zich met 350 betrokken collega’s in voor ruim 45.000 inwoners. Voor ondernemers, verenigingen en instellingen. Je gaat aan de slag in een organisatie vol ambitie en energie. In een bloeiende gemeente.
Functie
Je bent in deze rol in ieder geval verantwoordelijk voor de volgende zaken:
- Penvoerder voor het Wkb beleid.
- Penvoerder voor beleid afwijken omgevingsplan.
- Deelnemer projectteam voor deelproject inrichten zaaksysteem, inclusief het uitwerken van de diverse werkprocessen onder Omgevingswet voor vergunningen, toezicht en handhaving en het opstellen van standaardbrieven- en formats (sjablonen).
- Beleidsmedewerker opstellen nieuwe Uitvoerings- en Handhavingsstrategie Omgevingswet, inclusief het bestuurlijke besluitvormingsproces en de communicatie met de interbestuurlijk toezichthouder van de provincie Zuid-Holland.
Optioneel: het op inhoud begeleiden van de startende beleidsmedewerker RO
Functie-eisen
- HBO werk- en denkniveau.
- Aantoonbare ervaring met het opstellen van een Uitvoerings- en Handhavingsstrategie op grond van de Omgevingswet.
- Ervaring met de VTH uitvoeringstaken (bv. In de rol als casemanager).
- Je hebt ervaring in beleidsadvisering in een politieke/bestuurlijke context.
- Je hebt een brede blik en je bent verbindend. Standvastig en tegelijkertijd flexibel genoeg om verschillende belangen samen te brengen, zowel intern naar collega’s en bestuurders als extern, naar bewoners en ondernemers.
- Je hebt een open mind, bent alert en creatief en je maakt snel en makkelijk contact met politici, ondernemers, onderwijzers en onderzoekers.
- Je bent resultaatgericht en in staat om tactisch te opereren.
Aanbod
- Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
- Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
- Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
- Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
- Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
- Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
- Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
- Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.
Deze opdracht is ook op ZZP-basis in te vullen.
Sollicitatie
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Frans Kenter via 06 3417 0422 of stuur een mail naar frans@tripledetachering.nl.
Direct solliciteren kan uiteraard ook!