24 uur per week.

Start 1 juni, voor de duur van 12 maanden.

Organisatie

Amersfoort is een stad met ruim 160.000 inwoners, waar historie en vernieuwing hand in hand gaan. Een groeiende stad, die zich in hoog tempo ontwikkelt. Een stad vol duurzame en sociale initiatieven, waarin iedereen mee kan doen. In 2024 kreeg Amersfoort internationale erkenning als European City of the Year. Zo’n 1.500 collega’s zorgen dat Amersfoort een geweldige stad blijft om in te wonen, werken en leven. Dat doen we samen met de stad: met inwoners, ondernemers, vrijwilligers en partners. Collega’s waarderen de positieve, resultaatgerichte en collegiale werksfeer: we doen het samen.

Functie

Zelf dan wel via derden uitvoering geven aan onroerend goedtransacties, zelfstandig beheren van (een deel van) de gemeentelijke vastgoedportefeuille, inclusief bestuurlijke, financiële en juridische afhandeling. 

De rol van Vastgoedbeheerder is een zelfstandige rol. Je werkt binnen team Vastgoed met 10 collega’s. Het totale team bestaat uit 25 collega’s.

Hoofdtaak
Vanuit vastgoedeigenaar beheren van 6 MFA’s, namelijk:

  • Eemhuis 15.663 m² BVO;
  • Icoon 14.125 m² BVO;
  • Veencampus 5.500 m² BVO;
  • De Bron 9.032 m² BVO;
  • Zonneparel 3.016 m² BVO;
  • De Laak 7.801 m² BVO.

(Deel)taken

  • mede voeren c.q. laten voeren van onderhandelingen ter zake van beheer en verhuur van vastgoed;
  • voeren van overleg met en initiëren van opdrachtverstrekking aan andere gemeentelijke onderdelen betreffende opstal technische aspecten;
  • fungeren als intermediair tussen bedrijven, particuliere instellingen en/of burgers en overheidsdiensten gedurende het (ver-)bouw-, en/of verhuurproces (vestigingscoördinatie);
  • opstellen c.q. laten opstellen en beoordelen van ter zake benodigde contracten;
  • zorg dragen voor administratieve afhandeling van contracten; actualiseren van diverse registraties;
  • deelnemen aan (interne/externe) overleg- en projectgroepen. 

Verwachte werkzaamheden
Reguliere werkzaamheden

  • Voorzitten van tactisch overleg per kwartaal met huisvestingsadviseurs namens de huurders: Tactisch overleg Eemhuis en Icoon en tactisch overleg;
  • Veencampus, Zonneparel, de Laak en de Bron;
  • Voeren van technisch overleg met onze vastgoedpartner SRO over uitvoering van MJOP;
  • Voeren van structureel overleg met beleidsafdelingen;
  • Afstemmen van jaarplan met SRO en huurders en formaliseren van opdrachten;
  • Input leveren, bewaken en controleren van managementrapportages (intern en extern);
  • Zorgdragen voor up-to-date houden van managementinformatiesysteem en optimaliseren van systemen;
  • Bewaken van de begroting van de locaties;
  • Zorgdragen voor juridisch beheer (huurovereenkomsten up-to-date houden en waar nodig in afstemming met huurders continueren);
  • Zorgdragen samen met ondersteuner voor jaarlijkse afrekening van de servicekosten voor de MFA’s;
  • Deelnemen aan VvE vergadering Eemplein.

Projectmatige werkzaamheden

  • Afhandelen van langlopende lekkages i.s.m. met bouwkundig projectleider, SRO en waar nodig betrokken aannemers;
  • Bewaken van voortgang van verduurzamingsopgave op locaties samen met projectteam en hierin aanspreekpunt voor huurders en gebruikers;
  • Gezamenlijk opdrachtgeversrol vervullen voor plaatsing van tijdelijke unit bij MFA de Zonneparel en permanente uitbreiding;
  • Gezamenlijk afhandelen van strategische vraagstukken Eemhuis (energiekosten, verhuur ruimte 1e en 4e verdieping;
  • Gezamenlijk komen tot herinrichting van de MI-vergoeding bij onderwijsbesturen.

Functie-eisen

  • Kennisniveau HBO, met gerichte kennis en ervaring inzake beheer van een vastgoedportefeuille;
  • Daarnaast ben je een empathisch persoon en sta je stevig in je schoenen;
  • Je bent communicatief sterk en hebt aantoonbare ervaring met MFA’s.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

 

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Raquel Rodriguez Cortes via 06 3933 4016 of stuur een mail naar raquel@tripledetachering.nl.

Direct solliciteren kan uiteraard ook!